Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Massy. Meer weten? Ontdek meer
Sasha
12 jun 2026 om 23:30
Het was zoals altijd heerlijk. Het allerbeste!!!
Jennifer
31 mei 2026 om 3:18
Eten was koud, weinig vulling & saus. Niet voor herhaling vatbaar
Sandy
4 mei 2026 om 19:57
Lekker!
hennie
22 feb 2026 om 8:57
wij hadden 2 broodjes döner besteld, het was er snel, smaakte goed, alleen was het een broodje mer heel veel groente en maar een klein beetje vlees. dacht dag ik döner had besteld, geen broodje gezond. helaas geen goede ervaring
Covadonga
8 nov 2025 om 20:59
Heerlijk eten en ook snel bezorgd!
Sandy
20 okt 2025 om 15:47
lekker!
Rosalie
1 okt 2025 om 12:23
Turkse pizza zat geen saus op, amper vlees en erg zoette rare smaak. Niet voor herhaling vatbaar!
Saskia
31 aug 2025 om 21:08
De kapsalons zelf waren wel lekker, beetje karig kwa vlees... maar de KNOFLOOK SAUS, mijn god. Die smaakte gewoon naar water..... letterlijk.... echt verschrikkelijk. Ik wist niet dat het mogelijk was om knoflooksaus zo te verpesten.