MASSY

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 425 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Massy. Meer weten? Ontdek meer

12 jun 2026 om 23:30 Het was zoals altijd heerlijk. Het allerbeste!!!
31 mei 2026 om 3:18 Eten was koud, weinig vulling & saus. Niet voor herhaling vatbaar
4 mei 2026 om 19:57 Lekker!
22 feb 2026 om 8:57 wij hadden 2 broodjes döner besteld, het was er snel, smaakte goed, alleen was het een broodje mer heel veel groente en maar een klein beetje vlees. dacht dag ik döner had besteld, geen broodje gezond. helaas geen goede ervaring
8 nov 2025 om 20:59 Heerlijk eten en ook snel bezorgd!
20 okt 2025 om 15:47 lekker!
1 okt 2025 om 12:23 Turkse pizza zat geen saus op, amper vlees en erg zoette rare smaak. Niet voor herhaling vatbaar!
31 aug 2025 om 21:08 De kapsalons zelf waren wel lekker, beetje karig kwa vlees... maar de KNOFLOOK SAUS, mijn god. Die smaakte gewoon naar water..... letterlijk.... echt verschrikkelijk. Ik wist niet dat het mogelijk was om knoflooksaus zo te verpesten.